ID-kaardi haldusvahendi veateade: Ühtegi kiipkaardi lugejat pole ühendatud

Veateade"Ühtegi kiipkaardi lugejat pole ühendatud" kuvatakse ID-kaardi haldusvahendis juhul, kui arvutiga pole ühendatud kaardilugejat või on kaardilugeja eemaldatud haldusvahendi töötamise ajal.

 

 

Pärast kaardilugeja arvutiga ühendamist peaks teade kaduma.

Kui kaardilugeja on arvutiga ühendatud ja näed jätkuvalt nimetatud veateadet, võib põhjus olla:

  • Kaardilugeja ja selle draiverite paigaldus ei ole õnnestunud.
  • ID-kaardi draiver ei ole paigaldunud.

Juhul, kui sa oma jõududega ID-kaarti tööle ei saa, siis salvesta ID-kaardi haldusvahendist Diagnostika raport faili ning edasta tõrke kirjeldus koos raporti failiga aadressile abi at id dot ee .

Diagnostika raporti saab koostada kui vajutad haldusvahendis ülal keskel olevale nupule Diagnostika.

  • Faili salvestamiseks klõpsa allpool olevat nuppu Salvesta.
  • Vali kataloog, kuhu soovid diagnostika salvestada.
  • Diagnostika raportit sisaldav fail salvestub .txt formaadis.

KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge