Viga: „Service Smart Card (SCardSvr) could not be stopped“

ID-tarkvara uuendamise või paigalduse käigus võib tekkida olukord, kus paigaldusprotsess seiskub ja mingi aja möödudes tekib ekraanile veateade nagu kirjeldatud alloleval pildil.

SCardSvr

Viga kirjeldab olukorda, kus automaatselt ei saa SCardSvr nimelist teenust peatada, sest kasutajal puuduvad õiguseid. Siinkohal ei ole tegemist kasutaja administraatori õigustega! Teenuse omanik on süsteem ise ja seda jooksvalt peatada kasutaja tavapäraselt ei saa.

Teenuse peatamiseks toimi järgnevalt:

ID-kaardi tarkvara paigaldusprotsess jäta taustale töötama, ning ava Windowsi Task Manager (tegumihaldur) klahvi Ctrl+Shift+Esc kombinatsiooni abil.
Avanenud aknas vali aktiivseks vaheleht „services“ (teenused) ja  leia nimekirjast teenus „SCardSvr“. Vajalik on teenuse rea peal PID tulbas olev number, näite puhul on numbriks 1528.

TM

Nüüd kui on olemas PID number siis järgmiseks ava Windows Command Prompt (käsuliin).
Command Prompti avamiseks kasuta klaviatuuril  Winows klahv + r  ning avanenud aknasse kirjuta cmd ja vajuta Enter .

 

cmd

 

 

Command Prompt aknasse sisesta järgmine käsurida:   "taskkill /f /PID 1528" ja vajuta Enter.

Sisestamisel kindlasti järgi tühikuid ja PID numbriks sisesta eelnevalt sinu Task Manageris kirjeldatud PID number.

cmd

Edukat peatamist kinnitab Command promtpi aknasse juurde tekkinud rida:
SUCCESS: The process with PID (number) has been terminated.

Nüüd saad jätkata tarkvara paigaldust tavapäraselt vajutades ID-kaardi tarkvara  paigaldusaknas nuppu „Retry“.

 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge