Mis teha kui telefon ei kuva kontrollkoodi ja e-teenus/DigiDoc3 klient ütleb saatmise viga või sessioon on aegunud

Lahendusena võiks proovida järgmisi samme:

  1. Klaviatuuriluku avamist.

NB! Mõnel telefonil peab alati enne autentimist olema klahvilukk avatud. Kui seda mingil põhjusel ei jõutud teha, siis aitab kas telefoni restart või telefonis Mobiil-ID rakenduse avamine.

  1. Telefoni restarti
  2. Oodata natuke aega ja proovida hiljem, kuna viga võib olla ka lihtsalt konkreetse teenuse toimimises
  3. Tehase seadete taastamist
  4. Telefoni tarkvara vahetust

 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge