Sõrmejäljelugejaga HP sülearvutid - e-teenustesse sisenemine ja digitaalne allkirjastamine õnnestub PIN-koode sisestamata

Kui sa kasutad näiteks Hewlett Packard’i (HP) sülearvutit, millel on sõrmejäljelugeja, siis e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine ja seal ülekannete digitaalne allkirjastamine võib teatud juhtudel õnnestuda ilma ID-kaardi PIN-koode sisestamata.

Selline olukord on tingitud sõrmejälje lugeja kasutamiseks vajaminevast tarkvarast HP ProtectTools Security Manager, mis salvestab automaatselt PIN1 ja PIN2-koodi esimesel kasutamisel.

Turvaliseks ID-kaardi kasutamiseks koos nimetatud tarkvaraga on kolm võimalust:

  1. Kasutada PIN-sõrmistikuga (PIN-Pad) kaardilugejat. Infot ID-tarkvara poolt toetatud kaardilugejate kohta leiad siit;
  2. Veendu, et Windows Security Properties all ei ole aktiivne valik „Log on user automatically“, vt illustreerivat pilti. Kui valik on aktiivne, siis eemalda linnuke. Tehtud muudatuse jõustumiseks vajuta "OK".
  3. Eemaldada arvutist HP ProtectionTools Security Manager.

NB! Kirjeldatud olukord ei pruugi seotud olla ainult HP sülearvutitega. Kui sinu sülearvuti on mõne teise tootja oma ja selline olukord kordub ka seal, siis palun kirjuta sellest meile aadressile support[at]sk.ee.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge