Safari kasutamisel ei õnnestu e-teenustes digitaalne allkirjastamine

Põhjus, miks e-teenustes allkirjastamine ei õnnestu seisneb enamasti selles, et allkirjastamiseks vajamineva plugina kasutus on keelatud.

Plugina kasutamise lubamiseks tee nii:

  • klõpsa ülal vasakus servas 'Safari' ja vali menüüst 'Preferences'

  • avanenud aknas klõpsa 'Security' ja 'Plug-in Settings'

  • vajuta vasakul tulbas 'Firefox Token Signing' ja veendu, et sama akna all paremas servas on valitud 'On'. Vajadusel tee muudatus ja vajuta 'Done'

Nüüd võiks allkirjastamine õnnestuda.

Murede jätkumisel teavita sellest ID-kaardi abiliini meeskonda helistades numbrile 1777 (välismaalt helistades (+372) 677 3377) või kirjutades kirja aadressile abi at id dot ee.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge