Turvatarkvara Avast AntiVirus 2015 kasutajal ei õnnestu ID-kaardiga e-teenustesse sisenemine (Windows & Mac OS X)

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Avast AntiVirus 2015 ja ID-kaardi abil ei õnnestu e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine, siis veendu, et turvatarkvara seadistuses ei ole aktiveeritud valikut "Luba HTTPS kontrollimine".

Kui oled Windows op. süsteemi kasutaja, siis tee läbi järgmised sammud:

  • Tee tarkvara käivitamiseks topeltklõps Avast'i ikoonil 

  • Klõpsa vasakus menüüs valikule "Püsikaitse", kus tee klõps "Veebi Kilp" juures oleval nupul "Muuda"

  • Veendu, et valikul "Luba HTTPS kontrollimine" ees ei oleks linnukest, vajadusel eemalda see ja vajuta "OK"

Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine Windows keskkonnas.

Kui oled Mac OS X op. süsteemi kasutaja, siis tee läbi järgmised sammud:

  • Tee tarkvara käivitamiseks klõps Avast'i ikoonil ja vali hüpikmenüüst "Open Avast"

  • klõpsa avanenud aknas all vasakus servas valikule Preferences. Avaneb aken, kus vajuta  Web Shield juures olevale nupule Settings

  • eemalda linnuke valikult Scan secured connections ja vajuta Done

Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine Mac OS X keskkonnas.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge