E-teenustesse sisenemisel ei küsita PIN1-koodi ega sertifikaati (Lenovo arvutid - Superfish Inc. VisualDiscovery, teised tootjad Web Companion ja AdFender)

Kui ID-tarkvara (ID-kaardi haldusvahend ja DigiDoc3 klient) loeb edukalt kaardilugejas oleva dokumendi andmeid, aga e-teenustesse sisenemine ei õnnestu, siis võivad tõrked alguse saada arvutisse installeeritud kolmanda osapoole tarkvarast. 

Teadaolevalt võib ID-kaardi kasutust segada järgmine tarkvara:

  • Superfish Inc. VisualDiscovery (Lenovo arvutid)
  • Web Companion 
  • AdFender

Kui sinu arvutis esineb ID-kaardi kasutamisel kirjeldatud olukord, siis veendu, et arvutisse ei ole paigaldatud eelnimetatud tarkvara. Selleks tee järgmist:

  • ava "Juhtpaneel (Control Panel)"
  • tee klõps valikul "Programmide lisamine või eemaldamine (Add or remove programs)"
  • avanenud aknas vaata hoolikalt programmide nimekirja. Kui leiad sealt kas Superfish Inc. VisualDiscovery, Web Companion ja/või AdFender nimelise tarkvara, siis tee sellel hiire paremklõps ja vali "Desinstalli (Uninstall)"

Pärast tarkvara eemaldamist sulge hetkeks kõik veebilehitseja aknad, ava uuesti ning e-teenustesse sisenemine peaks õnnestuma!

Juhul kui e-teenustesse sisemine ei õnnestu ka peale tarkvara eemaldamist, siis tee lisakontroll iga kasutusel oleva veebilehitsejaga aadressil. Peale veebilehe avamist oota 10 sekundit ja juhul kui lehel kuvatakse muud informatsiooni peale vastuse "Good, Superfish is probably not intercepting your connections", võta palun ühendust abi at id dot ee

Superfish on reklaamvara, mis vahendab Lenovo arvutite kasutajate veebilehitsejates reklaame. Loe lisainfot Superfishi kohta siit.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge