Internet Exploreri kasutamine

Põhjusi, miks e-teenustes allkirjastamine ei õnnestu on enamasti kaks:

  1. allkirjastamiseks vajamineva plugina kasutus on keelatud (idealtingimustes on kasutus lubatud ja seda sätet ei saa muuta)
  2. brauseri sätteid on muudetud;

Võimalik lahendus on järgmine:

  • vajuta ülal paremas servas hammasratast meenutavale ikoonile ja vali 'Halda lisamooduleid' (Manage add-ons)

  • klõpsa vasakul 'Tööriistaribad ja laiendid' (Toolbars and Extensions)
  • leia ja klõpsa nimekirjas valikule 'IE Token Signing plugin' ning veendu, et 'Olek' staatus on 'Lubatud'
  • kui plugina kasutus pole lubatud, siis vajuta 'Luba' (Enable)

Kindluse mõttes võiksid enne allkirjastama asumist lähtestada brauseri algsätted, selleks tee nii:

  • vajuta ülal paremas servas hammasratast meenutavale ikoonile ja vali 'Interneti-suvandid' (Internet options)
  • avanenud aknas vajuta 'Täpsemalt' (Advanced), tee klõps valikul 'Taasta täpsustatud sätted' (Restore advanced settings) ja seejärel vajuta kahel korral 'Lähtesta' (Reset) ning sulge aken vajutades 'OK'

Nüüd võiks allkirjastamine õnnestuda.

Murede jätkumisel teavita sellest ID-kaardi abiliini meeskonda helistades numbrile 1777 (välismaalt helistades (+372) 677 3377) või kirjutades kirja aadressile abi at id dot ee.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge