Turvatarkvara Kaspersky Internet Security ja ID-kaardi kasutamine

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Kaspersky Internet Security ja ID-kaardi abil ei õnnestu e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine, siis veendu, et turvatarkvara seadistuses ei ole aktiveeritud valikut "Always san encrypted connections" või "Scan encrypted connections upon request from protection components". 

Kontrollimiseks tee järgmist: 

  • Tee tarkvara käivitamiseks topeltklõps Kaspersky ikoonil 

  • Klõpsa vasakul all servas hammasratast meenutavale ikoonile (Settings)

  • Avanenud aknas klõpsa vasakul "Additional" ja seejärel tee klõps valikul "Network"

  • Veendu, et Encrypted connections scanning juures oleks aktiveeritud valik "Do not scan encrypted connections". Kui on aktiveeritud mõni teine valik, siis tee vastav muudatus ja sulge Kaspersky paremal servas olevast X-st.

Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine.

Kui juhendist ei olnud abi, siis on tõrked kusagil mujal. Kirjuta sellest abi at id dot ee.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge