Osadesse e-teenustesse pääseb, teistesse mitte (Mac OS X)

Kui sul õnnestub osadesse e-teenustesse siseneda ja teistesse mitte, siis võib põhjus olla veebilehe vahemällu talletatud katkisest sessioonist, kus autentimiseks ei valitud ID-kaardi sertifikaati, vaid com.apple.idms.appleid.prd. nimeline sertifikaat.

Lahenduskäik sellisel juhul on järgmine:

•    Ava KeyChain Access ja veendu, et see tuvastab kaardilugejas oleva dokumendi
•    Kirjuta üleval paremal servas asuvasse otsingusse com.apple.idms

Kui otsing on positiivne, siis:
•    Tee klõps ühel, teisel, kolmandal, … jne tulemustel, mis leiti
•    Vaata, kas mõni tulemustest on seotud e-teenustega, kuhu sul siseneda ei õnnestu
•    Kui leiad mõne sellise (nt allpool pildil eesti.ee), siis kustuta need.

Seejärel sulgeda veebilehitseja aken QUIT abil, avada uuesti ja teenusesse sisenemine võiks õnnestuda.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge