Osadesse e-teenustesse pääseb, teistesse mitte (Mac OS X)

Kui sul õnnestub osadesse e-teenustesse siseneda ja teistesse mitte, siis võib põhjus olla veebilehe vahemällu talletatud katkisest sessioonist, kus autentimiseks ei valitud ID-kaardi sertifikaati, vaid com.apple.idms.appleid.prd. nimeline sertifikaat.

Lahenduskäik sellisel juhul on järgmine:

  • veendu, et arvutisse on paigaldatud veebis autentimise ja allkirjastamise komponendid;
    • kontrollimiseks kirjuta Spotlight'i otsingusse (üleval paremas servas)  ID-updater (vt pilti). Kui otsing on positiivne, siis on paigaldatud, kui ei, siis lae alla ja paigalda need aadressilt https://installer.id.ee. Pärast komponentide paigaldamist tuleb arvutile taaskäivitus teha.
  • Kirjuta üleval paremal servas asuvasse otsingusse com.apple.idms;

Kui otsing on positiivne, siis:

  • Tee klõps ühel, teisel, kolmandal, … jne tulemustel, mis leiti;
  • Vaata, kas mõni tulemustest on seotud e-teenustega, kuhu sul siseneda ei õnnestu;
  • Kui leiad mõne sellise (nt allpool pildil eesti.ee), siis kustuta need.

Seejärel sulgeda veebilehitseja aken QUIT abil, avada uuesti ja teenusesse sisenemine võiks õnnestuda.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge