E-teenuste kasutamist segab Bitdefender viirusetõrje tarkvara

Kas DigiDoc4 loeb sinu ID-kaardi andmed korrektselt sisse, ent veebibrauseri kaudu ei õnnestu e-teenustesse sisenemine?

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Bitdefender turvatarkvara (näiteks Bitdefender Total Security või Bitdefender Antivirus Plus), võib põhjuseks olla viirusetõrje programmi seadistus. Järgi juhiseid ja saad turvatarkvara seadeid ise nii muuta, et ID-kaardi kasutamine ei oleks enam häiritud.

Samm 1: ava Bitdefender tarkvara

Leiad selle programmide nimistust (Programs või Applications) – üldiselt on selle programmi tähiseks B-tähega ikoon (näiteks punasel taustal).

Samm 2: ava Protection valik

Klõpsa vasakust vertikaalsest menüüst lahti Protection.

image-90

Samm 3: otsi üles „Online threat prevention

Otsi avanevast Protection Features valikust üles „Online threat prevention“ ning klõpsa selle all olevat „Settings“ linki (hammasrattaga ikoon).

image-91

Samm 4: loe läbi siinsed juhised!

Nüüd tuleks siinne juhis süvenenult läbi lugeda ja seejärel, enne „encrypted web scan“ sisse/välja lülitamist kõik brauseriaknad sulgeda. Lisa antud artiklile oma veebibrauserisse järjehoidja, nii leiad selle hiljem kiiresti taas üles!

Niisiis – loe läbi järgnevad juhised, jäta Bitdefender oma ekraanil avatuks, aga pane kinni veebibrauseri kõik aknad! Pärast veebibrauserite sulgemist lülita Bitdefenderi aknas Online Threat Prevention settings-valikute all välja Encrypted web scan:

image-92

Samm 5: taaskäivita oma arvuti

Tee oma arvutile restart ja proovi uuesti ID-kaardi abil e-teenustesse siseneda. Kui see endiselt ei õnnestu, korda eelnevat protsessi: lülita veelkord Bitdefenderis „encrypt web scan“ sisse, sulge Bitdefender, ava sama koht uuesti ja lülita seejärel encrypt web scan taas välja.

Samuti tasub antud juhis rahulikult ja süvenenult veelkord läbi lugeda ja kontrollida, et sa enne „encrypt web scan“ valiku sisse/välja lülitamist tõepoolest kõik veebibrauserid sulged!

Mida teha, kui probleem ei lahenenud?

Juhul, kui probleem ei lahenenud, tee oma arvutile restart ja proovi uuesti, samuti tasub kontrollida, kas tõrkeid esineb ka mõne teise veebibrauseri kasutamisel. Vajadusel uuenda oma ID-tarkvara ning veebibrauseri seadeid, samuti oled alati teretulnud ühendust võtma ID-klienditoega.