Diagnostikafailide salvestamine

ID-abiliin aitab sul lahendada ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel tekkinud probleeme. Kõige lihtsam on meiega ühendust võtta läbi id.ee veebis asuva ID-abivormi – siis saad oma küsimustele vastused kirjalike juhistena.  

Mida täpsem info on ID-abiliinil olemas sinu arvuti ja seadete kohta, seda lihtsamalt järgitavad juhised saame me sulle saata. Lisaks oma probleemi täpsele kirjeldamisele tasub abivormiga kaasa panna ka arvuti diagnostikafailid. Nende salvestamine on lihtne ning sul ei tasu muretseda, need ei sisalda sinu isikuandmeid: ainult infot sinu poolt kasutatava tarkvara ning seadmete versioonide kohta.

  • Diagnostika: automaatsete diagnostikafailide koostamine DigiDoc4 abil

    Vaata Peida

    Diagnostika salvestamiseks oma arvutisse tee nii: 

    1. Ava DigiDoc4 klient ja vali sealt „Seaded“ 
      Leiad Seadete hammasrattaga ikooni DigiDoc4 paremast ülemisest nurgast.
    2. Vali avanevast aknast „Diagnostika“ 
      See käivitab infokogumise protsessi, mille tulemusena ilmub su ekraanile umbes selline raport:
      image-30
    3. Salvesta diagnostikaraport  
      Saad seda teha kahel lihtsal moel – kopeerides raporti sisu käsitsi või klõpsates diagnostikaakna alaservas oleval lingil „Salvesta diagnostika“. Vali diagnostikafailile oma arvutis hästileitav asukoht! Diagnostikaraport salvestatakse .txt formaadis.
    4. Lisa oma probleemikirjeldusele diagnostikafail 
      Kui võtad ühendust ID-klienditoega, lisa oma murekirjale või veebivormi kaudu kindlasti ka diagnostikafail!  

    Millist infot DigiDoc4 diagnostika sisaldab? 

    DigiDoc4 diagnostika kogub informatsiooni operatsioonisüsteemi, baastarkvara versioonide ja kaardilugeja draiverite kohta ja kontrollib ID-kaardiga seotud funktsioone: kaardi tuvastamine, kaardilugeja tuvastamine jms. 

    Peida
  • Diagnostika: Windows arvutites ID-tarkvara logifailide salvestamine

    Vaata Peida

    Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.  

    Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne: 

    • Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter
    • Sulle kuvatakse otsingulahter – kirjuta sinna %temp% ning vajuta Enter
    • Nüüd näed oma ekraanil oma arvuti struktuuripuud. Kirjuta ekraani paremas ülemises nurgas olevasse otsilahtrisse otsisõna eID ning leia kõik eID_software* nimelised logifailid tänase päeva seisuga (või päeva seisuga, kui tarkvara paigaldamine ebaõnnestus).  

    Salvesta kõik need failid (näiteks parema hiireklõpsuga avanevast menüüst) oma arvutis mõnda kausta – või kasvõi otse oma töölauale ehk desktopile.  

    Failide nimekiri näeb välja nii: 

    image-2

    Seejärel võta meiega ühendust läbi ID Abiliini kontaktivormi – kirjelda lühidalt oma muret ning ära unusta kõiki salvestatud faile vormile lisada!  

    Peida