Juhul, kui kasutad Windows arvutit ja sul on tekkinud tõrkeid ID-tarkvara, ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel ning sa ei leidnud meie veebist abi, võta ühendust ID kasutajatoega.
Selleks, et saaksid võimalikult täpsed samm-sammulised juhised, tasub oma probleemikirjeldusega kaasa panna ka DigiDoc4 diagnostika ning Windows logifailid.
-
Vaata Peida Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.
Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne:
- Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter või vajuta klaviatuuril Windows klahvi (WinKey) + R.
- Avanenud aknasse kirjuta %temp% ning vajuta Enter.
- Akna paremasse serva kirjuta eID ning leia kõik "eID_software" nimelised logifailid selle päeva seisuga, kui tarkvara paigaldus ebaõnnestus ning salvesta need nt. töölauale.
Saada eelnevalt töölauale salvestatud logifailid ID-abiliinile aadressil www.id.ee (Küsi Abi vorm all paremas nurgas) ning oota edasisi juhtnööre.