Juhul, kui kasutad Windows arvutit ja sul on tekkinud tõrkeid ID-tarkvara, ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel ning sa ei leidnud meie veebist abi, võta ühendust ID-abikeskusega.
Selleks, et saaksid võimalikult täpsed samm-sammulised juhised, tasub oma probleemikirjeldusega kaasa panna ka DigiDoc4 diagnostika ning Windows logifailid.
-
Vaata Peida Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.
Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne:
- Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter;
- Sulle kuvatakse otsingulahter – kirjuta sinna %temp% ning vajuta Enter;
- Nüüd näed oma ekraanil oma arvuti struktuuripuud. Kirjuta ekraani paremas ülemises nurgas olevasse otsilahtrisse otsisõna eID ning leia kõik eID_software* nimelised logifailid tänase päeva seisuga (või päeva seisuga, kui tarkvara paigaldamine ebaõnnestus).
Salvesta kõik need failid (näiteks parema hiireklõpsuga avanevast menüüst) oma arvutis mõnda kausta – või kasvõi otse oma töölauale ehk desktopile.
Failide nimekiri näeb välja nii:
Seejärel võta meiega ühendust läbi ID-abiliini kontaktivormi – kirjelda lühidalt oma muret ning ära unusta kõiki salvestatud faile vormile lisada!