ID-tarkvara logifailide salvestamine Windows arvutites

Juhul, kui kasutad Windows arvutit ja sul on tekkinud tõrkeid ID-tarkvara, ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel ning sa ei leidnud meie veebist abi, võta ühendust ID-abikeskusega.  

Selleks, et saaksid võimalikult täpsed samm-sammulised juhised, tasub oma probleemikirjeldusega kaasa panna ka DigiDoc4 diagnostika ning Windows logifailid. 

  • Diagnostika: Windows arvutites ID-tarkvara logifailide salvestamine

    Vaata Peida

    Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.  

    Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne: 

    • Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter
    • Sulle kuvatakse otsingulahter – kirjuta sinna %temp% ning vajuta Enter
    • Nüüd näed oma ekraanil oma arvuti struktuuripuud. Kirjuta ekraani paremas ülemises nurgas olevasse otsilahtrisse otsisõna eID ning leia kõik eID_software* nimelised logifailid tänase päeva seisuga (või päeva seisuga, kui tarkvara paigaldamine ebaõnnestus).  

    Salvesta kõik need failid (näiteks parema hiireklõpsuga avanevast menüüst) oma arvutis mõnda kausta – või kasvõi otse oma töölauale ehk desktopile.  

    Failide nimekiri näeb välja nii: 

    image-2

    Seejärel võta meiega ühendust läbi ID Abiliini kontaktivormi – kirjelda lühidalt oma muret ning ära unusta kõiki salvestatud faile vormile lisada!  

    Peida