ID-tarkvara logifailide salvestamine Windows arvutites

Juhul, kui kasutad Windows arvutit ja sul on tekkinud tõrkeid ID-tarkvara, ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel ning sa ei leidnud meie veebist abi, võta ühendust ID kasutajatoega.

Selleks, et saaksid võimalikult täpsed samm-sammulised juhised, tasub oma probleemikirjeldusega kaasa panna ka DigiDoc4 diagnostika ning Windows logifailid.

  • Diagnostika: Windows arvutites ID-tarkvara logifailide salvestamine

    Vaata Peida

    Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.

    Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne:

    1. Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter või vajuta klaviatuuril Windows klahvi (WinKey) + R.
    2. Avanenud aknasse kirjuta %temp% ning vajuta Enter.
    1. Akna paremasse serva kirjuta eID ning leia kõik “eID_software” nimelised logifailid selle päeva seisuga, kui tarkvara paigaldus ebaõnnestus ning salvesta need nt. töölauale.

    Saada eelnevalt töölauale salvestatud logifailid ID-abiliinile aadressil www.id.ee (Küsi Abi vorm all paremas nurgas) ning oota edasisi juhtnööre.

    Peida