Mida teha, kui tarkvara paigaldamisel kuvatakse viga „ID Updater package required“

Kas sa olid Windows operatsioonisüsteemiga arvutisse ID-tarkvara paigaldamas, kui ekraanile ilmus veateade “ID Updater package required”? Tõenäoliselt on põhjuseks viga ID-tarkvaras. Olukorra lahendamiseks proovi tegutseda nii: 

1. Laadi alla ja paigalda nõutud ID-updater: 

Leiad selle meie tarkvara uuendamise lehelt, ent värske versiooni saad alla laadida ka otse siit: https://installer.id.ee/media/win/installer/ID-Updater-3.12.6.1021.x86.msi 

2. Proovi uuesti paigaldada ID-tarkvara:  

Kindlasti tee seda ID-tarkvara uuendamise lehe linke kasutades, nii saad olla kindel, et sulle pakutakse just sinu arvuti operatsioonisüsteemiga sobiv ning kõige värskem tarkvaraversioon.  

3. Tee katse teise ID-updateri versiooniga. 

Kui veateade tekib ka pärast eelneva kahe sammu läbimist, võib põhjuseks olla sinu arvutis olev 64bit tarkvara. Proovi ID-updater paigaldada selle lingi kaudu: 

https://installer.id.ee/media/win/installer/ID-Updater-3.12.6.1021.x64.msi  

Ja seejärel paigalda uuesti ka ID-tarkvara.   

Sellega peaks olukord lahenema – kui aga mitte, võta ühendust ID-Abiliiniga. 

Diagnostika: Windows arvutites ID-tarkvara logifailide salvestamine

Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.  

Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne: 

  • Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter
  • Sulle kuvatakse otsingulahter – kirjuta sinna %temp% ning vajuta Enter
  • Nüüd näed oma ekraanil oma arvuti struktuuripuud. Kirjuta ekraani paremas ülemises nurgas olevasse otsilahtrisse otsisõna eID ning leia kõik eID_software* nimelised logifailid tänase päeva seisuga (või päeva seisuga, kui tarkvara paigaldamine ebaõnnestus).  

Salvesta kõik need failid (näiteks parema hiireklõpsuga avanevast menüüst) oma arvutis mõnda kausta – või kasvõi otse oma töölauale ehk desktopile.  

Failide nimekiri näeb välja nii: 

image-2

Seejärel võta meiega ühendust läbi ID Abiliini kontaktivormi – kirjelda lühidalt oma muret ning ära unusta kõiki salvestatud faile vormile lisada!