Mobiil-ID sertifikaatide peatamine

Kui sinu mobiiltelefon on kadunud või varastatud, siis helista esimesel võimalusel oma mobiilioperaatori klienditeenindusse ning peata Mobiil-ID sertifikaadid või sulge Mobiil-ID teenus.
Peatatud sertifikaatidega ei saa anda digitaalallkirja ega teha muid toiminguid elektroonilises keskkonnas.
Lisaks saadetakse sinu @eesti.ee aadressile vastavasisuline kiri, kus sind teavitatakse Mobiil-ID sertifikaatide peatamisest:



Pärast seda, kui sind on teavitatud, et sinu Mobiil-ID sertifikaadid on peatatud, on sul edasi võimalik:

  • minna mobiilioperaatori esindusse ja sertifikaadid uuesti aktiveerida. Seda juhul, kui sertifikaatide peatamine on tehtud sinu soovil, kuna näiteks kaotasid telefoni.
  • minna aadressile www.politsei.ee ja tühistada Mobiil-ID sertifikaadid. Seda juhul, kui sulle on väljastatud uus SIM-kaart ning soovid aktiveerida uued Mobiil-ID sertifikaadid.
  •  

Uue Mobiil-ID SIM-kaardi saamiseks pead minema oma mobiilioperaatori esindusse ja võtma kaasa ID-kaardi.

  • Elisa Eesti AS klienditeenindus: +372 6600 600
  • Telia Eesti AS klienditeenindus: +372 6397 130
  • Tele2 Eesti AS klienditeenindus: +372 686 6866

KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge