Mobiil-ID kasutamine

Kui sa ei ole Mobiil-IDd aktiveerinud või ei tea kas oled siis kontrolli seda Politsei- ja Piirivalveameti Mobiil-ID taotluskeskkonnas.
 
Kui Mobiil-ID abil ei õnnestu autentimine või allkirjastamine, siis kõigepealt proovige telefonile taaskäivituse tegemist (välja- ja sisselülitamine).
 
 

Kui tõrked Mobiil-ID kasutamisel ei lahene, siis vali järgmiste teemade hulgast:

Probleemilahendaja

Eelmine samm Alusta uuesti


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge