Uudised

Võrdle kalkulaatori abil oma ettevõtte tava ja digitaalse dokumendihalduse kulusid

06.09.2012

Võimalik, et oled kuulnud nurinat "digiallkirjastamine on küll tore, aga mida hiljem suure hulga digidokumentidega peale hakata? Lõpuks läheb see kõik hirmkalliks". On levinud eksiarvamus, et aastate pärast ei ole digidokumendid enam uuenenud programmidega loetavad ja nende säilitamine on keeruline ning kulukas.

Sertifitseerimiskeskuse läbi viidud uuring näitas, et digitaalne asjaajamine koos arhiveerimisega on lisaks kiirusele-mugavusele ettevõttele oluline kulude kokkuhoid. Näidisarvutuse põhjal võidab asutus/ettevõte 300 dokumendi digihaldamisega ühes kuus hinnanguliselt ligi 700 eurot.

Millised kulud on kalkulaatoris arvesse võetud? Tasuvuskalkulaator võtab arvesse dokumentide eluea jooksul tekkivaid miinimumkulusid (paberi, trüki, tööjõu, posti, arhiveerimise jm kulud).

Vaata lähemalt siit. 

 

Arvuta oma ettevõtte tava ja digitaalse dokumendihalduse kulud.
Kasuta digidokumendi tasuvuskalkulaatorit

 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge