E-teenuses digitaalsel allkirjastamisel ei kuvata sertifikaadi küsimise dialoogiaknas vajaminevat sertifikaati

Kasutades digi-ID, ID-kaarti või elamisloakaarti võib Windows operatsioonisüsteemi kasutaja  jõuda veebilehitsejas Internet Explorer digitaalsel allkirjastamisel ekraanipildil nähtava veaolukorrani: 

Digitaalne allkirjastamine ei õnnetu, sest kaardilugejas oleva dokumendi sertifikaadid ei ole korralikult registreeritud. 

Olukord lahendamiseks tuleks toimida järgmiselt: 

  • Sulge kõik lahtiolevad internetiaknad;
  • Veendu, et ID-kaart on lugejas ning käivita DigiDoc4 klient;
  • Oota kuni DigiDoc4 klient on tuvastanud kaardilugejas oleva dokumendi.

Kui andmete lugemine dokumendi kiibilt oli edukas, siis registreeriti automaatselt sertifikaadid ning nüüd võib sulgeda DigiDoc4 kliendi ja proovida uuesti e-teenuses digitaalset allkirjastamist. 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge