Turvatarkvara Avast AntiVirus kasutajal ei õnnestu ID-kaardiga e-teenustesse sisenemine (Windows & Mac OS X)

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Avast AntiVirus ja ID-kaardi abil ei õnnestu e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine, siis veendu, et turvatarkvara seadistuses ei ole aktiveeritud valikut "Luba HTTPS kontrollimine".

Kui oled Windows op. süsteemi kasutaja, siis tee läbi järgmised sammud:

  • Tee tarkvara käivitamiseks topeltklõps Avast'i ikoonil 

  • Klõpsa vasakus menüüs valikule "Seaded";

  • Vajuta vasakul "Komponendid" ning paremal "Veebi kilp" juures "Muuda";

  • Eemalda linnuke valikult "Luba HTTPS kontrollimine" ja vajuta "OK";

Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine Windows keskkonnas.

Kui oled Mac OS X op. süsteemi kasutaja, siis tee läbi järgmised sammud:

  • Tee tarkvara käivitamiseks klõps Avast'i ikoonil ja vali hüpikmenüüst "Open Avast"

  • klõpsa avanenud aknas all vasakus servas valikule Preferences;

  • Avaneb aken, kus vajuta  "Web Shield" juures olevale nupule "Settings";

Avanenud aknas eemalda linnuke valikult "Scan secured connections" ning vajuta "Done";

Nüüd võiks ID-kaardi kasutamine töötada ka Mac OS X op. süsteemis.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge