Turvatarkvara Kaspersky Internet Security ja ID-kaardi kasutamine

NB! HTTPS turbeskaneerimise keelamine on vajalik, kuna viirusetõrje tarkvara loob turbreskaneerimise lubamisel oma sertifitseerimisteenuse (CA) ning peidab serveri SSL-i sertifitseerimisteenusesse ning sellest tulevnevalt ei saabu SSL-i kliendi autentimine veebibrauserini.
Kahjuks peitub vea põhjus viirustõrje arhitektuuris, mida tarkvaraarendaja muuta ei saa.

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Kaspersky Internet Security ja ID-kaardi abil ei õnnestu e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine, siis veendu, et turvatarkvara seadistuses ei ole aktiveeritud valikut "Always san encrypted connections" või "Scan encrypted connections upon request from protection components". 

Kontrollimiseks tee järgmist: 

  • Tee tarkvara käivitamiseks topeltklõps Kaspersky ikoonil 

  • Klõpsa vasakul all servas hammasratast meenutavale ikoonile (Settings)

  • Avanenud aknas klõpsa vasakul "Additional" ja seejärel tee klõps valikul "Network"

  • Veendu, et Encrypted connections scanning juures oleks aktiveeritud valik "Do not scan encrypted connections". Kui on aktiveeritud mõni teine valik, siis tee vastav muudatus ja sulge Kaspersky paremal servas olevast X-st.

Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine.

Kui juhendist ei olnud abi, siis on tõrked kusagil mujal. 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge