Windows: tarkvara paigaldus lõppes tõrkega: "Fatal error (0x80070643)", "Unspecified error (0x80072f19)" jne.

Kui Open-EID tarkvara installeerimisel kuvatakse veateade Fatal error koodiga 0x80070643, Unspecified error koodiga 0x80072f19 (vt ekraanipilti)...:

... siis võib põhjuseks olla op. süsteemi võimetus kirjutada Windows'i registris üle varasemaid Open-EID tarkvara komponentide kirjeid. 

Võimalik lahendus:

  • lae siit alla ZIP arhiiv (täiendatud 19.01.2018), mis eemaldab Windows'i registrist segavad kirjed;
  • käivita ZIP arhiivis olev fail "clean-reg.reg" ning nõustu muudatustega;
    • kirjed eemaldatakse ainult siis, kui arvutisse on sisselogitud administraatori õiguseid omava kasutajaga.
  • tee arvutile taaskäivitus (kohustuslik);
  • proovi veel kord Open-EID tarkvara paigaldada, võiks õnnestuda.

Vea kordumisel:

  • ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter;
  • avanenud aknasse kirjuta %temp% ning vajuta Enter;
    • akna paremasse serva kirjuta eID ning leia kõik eID_software* (vt pilti) nimelised logifailid selle päeva seisuga, kui tarkvara paigaldus ebaõnnestus ning salvesta need nt töölauale; 
  • ava Start menüü ning kirjuta otsingusse regedit.exe;
  • navigeeri asukohta "HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\";
  • tee hiire paremklikk valikul "Products", vali "Export" ning salvesta fail nt töölauale;
  • saada eelnevalt töölauale salvestatud logifailid ning "Products.reg" aadressile abi at id dot ee ning oota edasisi juhtnööre.

KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge