Kui Digi-ID kehtivuse pikendamine ebaõnnestub ja DigiDoc4 klient ei näita, et kaart oleks lugejas

Kui Digi-ID kaardil on kehtivuse pikendamine katkenud, siis DigiDoc4 võib näidata, et kaarti pole lugejas (ehkki näidatakse kollast riba, et kaarti saab uuendada).

Sel juhul tuleks proovida kaardi sertifikaate pikendada. Kui katkenud kehtivuse pikendamisel on antud uued pin koodid siis nüüd tuleb neid kasutada.

Juhul kui eelmise ebaõnnestunud pikendamise käigus on PIN1 kood lukustunud, siis on võimalik need kehtivuse pikendamise protsessis PUK koodiga lahti lukustada.


Kardi uuendamine pooleli

Probleemide korral võtke ühendust ID-abiliiniga(Küsi Abi vorm all paremas nurgas) või numbril +372 666 8888


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge