@eesti.ee e-posti suunamine ja suunamiste vaatamine DigiDoc4 kliendiga

DigiDoc4 kliendiga saad seadistada oma @eesti.ee e-posti aadressi suunamist ainult siis, kui sul pole kehtivat @eesti.ee e-posti suunamist seadistatud.

Kui sul on @eesti.ee suunamine seadistatud ja kehtiv, saad DigiDoc4 kliendiga vaadata, millistele aadressidele sinu e-post on suunatud. Suunamiste muutmiseks pead aga minema portaali  www.eesti.ee.

Suunamiste vaatamiseks või aktiveerimiseks käitu järgmiselt:

1. Käivita DigiDoc4 klient

2. Sisesta ID-kaart kaardilugejasse ja vali menüüst "Minu eID"

3. Vali eesti.ee posti suunamine

4. Vajuta nupule Kontrolli @eesti.ee e-posti staatust

5. Sisesta avanenud dialoogiaknas PIN1.

6. Kui suunamised on seadistatud siis näed oma ametlikke e-posti aadresse ja aadresse, kuhu e-post on suunatud. 

7. Kui sul ei ole @eesti.ee suunamist seadistatud, siis saad sa määrata e-posti aadressi.

8. Sisesta oma e-posti aadress, kuhu soovid @eesti.ee e-posti suunata. 

Kui sisestad e-posti aadressi valel kujul (peab olema nimi@domeen.xx), siis palutakse see parandada.

9. Vajuta nupule Aktiveeri suunamine

10. Kuvatakse teade, et sinu sisestatud e-posti aadressile on saadetud aktiveerimiskood.

 

11. Sinu sisestatud e-posti aadressile saadetakse e-kiri, milles on link e-posti aadressi aktiveerimiseks. 

Kui sisestad e-posti aadressi, mis on kunagi juba eesti.ee süsteemi sisestatud, siis toimub automaatselt aktiivsete e-posti seadete laadimine.

12. E-kirjas saadetud link viib eesti.ee portaali.

Rohkem e-posti suunamise võimalusi leiad portaalist eesti.ee. Suunata saad kuni viiele aadressile korraga.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge