Diagnostika vearaporti koostamine DigiDoc4 kliendiga

Diagnostika aken on peamine töövahend DigiDoc4 tarkvara paigaldamise ja kasutamise käigus esinevate probleemide lahendamiseks.

  1. Käivita DigiDoc4 klient.
  2. Vali "Seaded".

  1. Vali menüüst "DIAGNOSTIKA".
  2. Tarkvara kogub informatsiooni operatsioonisüsteemi, baastarkvara versioonide ja kaardilugeja draiverite kohta ja kontrollib ID-kaardiga seotud funktsioone: kaardi tuvastamine, sertifikaatide nimekirja lugemine, isikuandmete faili lugemine jms.
  3. Avaneb aken pildiloleva diagnostika raportiga

  1. Juhul, kui sa oma jõududega ID-kaarti tööle ei saa, siis salvesta diagnostika raport faili, kasutades selleks nuppu SALVESTA DIAGNOSTIKA.
  2. Avaneb failisalvestusdialoog.
  3. Vali kataloog, kuhu soovid diagnostikaraporti salvestada.
  4. Diagnostikaraportit sisaldav fail salvestub .txt formaadis.
  5. Edasta probleemi kirjeldus koos raporti failiga läbi "Küsi abi" vormi ID abikeskusele.

KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge