Mida tähendab ja kuidas lisada allkirjastaja rolli?

Allkirjaümbrikule võid lisada vabas vormis andmed enda seose kohta dokumentide ja allkirjaga. Selle info sisestamine ei ole kohustuslik ning enamasti võid siin kõik väljad tühjaks jätta, kuid mõnikord võib seda infot nõuda näiteks sinu teenusepakkuja või tööandja (kui on tegu teenusega seotud või tööalaste dokumentidega)

  • Ava DigiDoc4 klient
  • Ava "Seaded"
  • Ava "ALLKIRJASTAMINE

  • Roll - näiteks ametinimetus või tegevus mida allkirjastatava dokumendiga tegid nt. "Õigekirja kontroll", "Juriidiline kontroll" jne.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge