Bitdefender viirusetõrje tarkvara ning ID-kaardi kasutamine

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Bitdefender turvatarkvara Bitdefender Total Security või Bitdefender Antivirus Plus ning ID-kaardiga e-teenusesse sisenemine ei õnnestu, siis põhjused võivad tuleneda turvatarkvara seadistusest.

Võimalik lahendus tekkinud olukorrale on järgmine:

Ava Bitdefender tarvara;

  • avanenud aknas ava Protection

  • ONLINE THREAT PREVENTION aknas vali Settings.

  • Online Threat Prevention aknas lülita välja Encrypted web scan.

NB! Kui peale arvuti taaskäivitamist ei lubata autentimist, siis tuleb Bitdefenderis nimetatud valik sisse lülitada ja uuesti välja lülitada. 

Interneti browserid peavad olema suletud enne kui Encrypted web scan sisse/välja lülitada.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge