Avast viirusetõrje tarkvara ning ID-kaardi kasutamine

NB! HTTPS turbeskaneerimise keelamine on vajalik, kuna viirusetõrje tarkvara loob turbreskaneerimise lubamisel oma sertifitseerimisteenuse (CA) ning peidab serveri SSL-i sertifitseerimisteenusesse ning sellest tulevnevalt ei saabu SSL-i kliendi autentimine veebibrauserini.
Kahjuks peitub vea põhjus viirustõrje arhitektuuris, mida tarkvaraarendaja muuta ei saa.

Kui sinu arvutisse on paigaldatud Avast Free Antivirus ja ID-kaardi abil ei õnnestu e-teenustesse (nt internetipanka) sisenemine, siis veendu, et turvatarkvara seadistuses ei ole aktiveeritud valikut "Luba HTTPS kontrollimine".

Kui oled Windows op. süsteemi kasutaja, siis tee läbi järgmised sammud:

  • Tee tarkvara käivitamiseks topeltklõps Avast'i ikoonil

  • Klõpsa paremal "Menüü" valikul "Seaded";

  • Vali "Kaitse";
  • Vali "Põhikilbid";
  • Otsi valik "Konfigureeri kilbi seaded:";
  • Vali "Veebi Kilp";
  • Eemalda linnuke valikult "Luba HTTPS kontrollimine";


Nüüd peaks ID-kaardi abil õnnestuma e-teenustesse sisenemine Windows keskkonnas.


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge