Dokobit on Baltikumi esimene eIDAS-sertifitseeritud kvalifitseeritud e-allkirjade kvalifitseeritud valideerimisteenuse osutaja, kes pakub äriettevõtetele ja avalikule sektorile pilvepõhiseid SaaS lahendusi kasutajate autentimiseks, digiallkirjastamiseks ja digiallkirjastatud dokumentide valideerimiseks teie süsteemides. Dokobit toetab laia valikut elektroonilise identiteedi vahendeid, sealhulgas ID-kaarti, mobiil-ID-d, Smart-ID-d ja e-residendi digi-ID Eestis. Ettevõte on hea partner SK ID Solutions AS-le ning omab kohalikku kasutajatuge ja esindajat Eestis.
80% klientidest implementeerivad Dokobiti API lahenduse vähem kui nädalaga. Dokobiti lahendustega saab säästa aega nii implementatsioonilt kui hilisemalt hoolduselt, kuna ei pea iga toetatud eID lahendust eraldi hooldama.
Dokobiti lahendused on arendatud silmas pidades lihtsust – PKI lahendused ei pea olema keerulised teostada, hooldada ega kasutada. Kasutades Dokobiti lahendusi, ei pea tegema lisainvesteeringuid tehnoloogiasse või infrastruktuuri ega muretsema regulatsioonide muutuste pärast, mis pidevalt hoiavad digiallkirjastamise tehnoloogiaid arengus.
Dokobit aitab järgmiste lahendustega:
- Autentimine. Võimaldamaks kasutajatel end identida teie rakendusse, kasutades neile sobivat eID vahendit, pakub Dokobit mitmekülgseid autentimislahendusi, mis on turvalised ja mugavad kasutada. Erinevate eID vahendite tugi saabub ühe integratsiooniga, ettevalmistatud kui kohandatava kasutajaliidese ühe lepinguga ning madalate halduskuludega. Saadaval on ka paindlik API lahendus. Koodinäited ja dokumentatsioon.
- Digiallkirjastamine. Oma e-teenindusele saate digiallkirjastamise võimekuse lisada Dokobiti kasutajaliidesega digiallkirjastamise lahenduse abil. Dokobit allkirjastamise lahendused on vastavuses eIDAS nõuetega ning sobituvad mugavalt olemasolevasse süsteemi. Saadaval on ka paindlik API lahendus. Koodinäited ja dokumentatsioon.
- Digiallkirjade kogumine. Dokobit portaal võimaldab mugavalt koguda digiallkirju kolmandatelt osapooltelt ning meie pakutav API lahendus laseb teil hallata kogu dokumendi allkirjastamiseks jagamise ja allkirjastamise protsessi töövoo, muud seadistused kuni allkirjastatud dokumendi teie süsteemi allalaadimiseni. Allkirjastaja saab allkirjastada dokumendi kasutades Dokobit portaali kasutajaliidest - pole vaja oma e-teenuse süsteemi välja arendada. Integreerimaks portaali teie Microsofti lahendust portaaliga, kasutage Dokobit Portal API Microsoft Power Automate komponenti.
- E-tempel. Kui soovite oma asutuses kasutusele võtta e-templit, saate ka e-templi sertifikaadi Dokobit kaudu tellida ning kasutada meie pilvepõhist HSM-i. Dokobit portaal toetab e-templi kasutamist. Puudub vajadus lisakulutusteks tarkvara, seadmete või lepingute osas.
Dokobit on oma teenused arendanud algusest peale vastavalt kõigile Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruses (EL) nr 910/2014 (eIDAS) esitatud tehnilistele nõuetele. Ettevõtte äriprotsessid, süsteemid, arendus- ja toetustegevused vastavad ISO/IEC 27001 — rahvusvaheliselt tunnustatud infoturbe standardile ning ettevõtet auditeeritakse iga-aastaselt Bureau Veritas poolt. Implementeeritud on infoturbehalduse süsteem (ISMS) ja lisatud täiendavad kontrollid turvaliseks andmetöötluseks standardi ISO 27018 (isikutuvastusteabe töötlejaiks olevates avalikes pilvedes isikutuvastusteabe kaitse tavakoodeks) mõistes. Kogu andmetöötlus leiab aset EU/EEA piirkonnas. Ettevõte omab tarkvaraarenduse kogemust aastast 2008. Digitaalse isikutuvastuse ja -allkirjastamise tehnoloogiate turul tegutseb ettevõte alates 2011. aastast.
Lisainfot Dokobit lahenduste, hinnakirja ja teenuse kvaliteedi kohta leiate Dokobit kodulehelt. Kui teil tekkis eelnevast lähtuvalt küsimusi, soovite midagi täpsustada või alustada integratsiooni meie lahendustega, võtke palun ühendust Dokobitiga, kirjutades aadressil [email protected].
PS: Kui ka Sinul on eID-ga seotud ettevõte ja leiad, et infot oleks hea arendajatega jagada, võta meiega ühendust [email protected].