Teavita meid probleemist

Kõikidele suurematele ID-kaardi ja mobiil-ID elektroonilist kasutamist puudutavatele küsimustele leiad vastused id.ee veebist: kasuta julgesti meie otsingut! Kui sinu mure jääb aga lahendamata, võta ühendust ID-abikeskusega siinse vormi kaudu. Mida täpsemalt kirjeldad oma probleemi ja selle olukorra tekkimist, seda personaalsemat abi suudame sulle pakkuda. Kõik vastused saadame sulle kirjalikult ja lihtsalt järgitavate juhistena!

* Kohustuslikud väljad

Palun sisestage oma nimi
Palun sisestage e-posti aadress
Palun kirjeldage oma muret
  • Diagnostika: automaatsete diagnostikafailide koostamine DigiDoc4 abil

    Vaata Peida

    Diagnostika salvestamiseks oma arvutisse tee nii: 

    1. Ava DigiDoc4 klient ja vali sealt „Seaded“ 
      Leiad Seadete hammasrattaga ikooni DigiDoc4 paremast ülemisest nurgast.
    2. Vali avanevast aknast „Diagnostika“ 
      See käivitab infokogumise protsessi, mille tulemusena ilmub su ekraanile umbes selline raport:
      image-30
    3. Salvesta diagnostikaraport  
      Saad seda teha kahel lihtsal moel – kopeerides raporti sisu käsitsi või klõpsates diagnostikaakna alaservas oleval lingil „Salvesta diagnostika“. Vali diagnostikafailile oma arvutis hästileitav asukoht! Diagnostikaraport salvestatakse .txt formaadis.
    4. Lisa oma probleemikirjeldusele diagnostikafail 
      Kui võtad ühendust ID-klienditoega, lisa oma murekirjale või veebivormi kaudu kindlasti ka diagnostikafail!  

    Millist infot DigiDoc4 diagnostika sisaldab? 

    DigiDoc4 diagnostika kogub informatsiooni operatsioonisüsteemi, baastarkvara versioonide ja kaardilugeja draiverite kohta ja kontrollib ID-kaardiga seotud funktsioone: kaardi tuvastamine, kaardilugeja tuvastamine jms. 

    Peida
Kui hea on sinu arvutioskus?
See aitab meil otsustada, millised juhised sind kõige kiiremini edasi aitaksid:

Võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel: meie klienditeenindus töötab tööpäeviti kell 08.00 – 19.00