ID kasutajatugi aitab sul lahendada ID-kaardi või mobiil-ID kasutamisel tekkinud probleeme. Kõige lihtsam on meiega ühendust võtta läbi id.ee veebis asuva ID-abivormi – siis saad oma küsimustele vastused kirjalike juhistena.
Mida täpsem info on ID kasutajatoel olemas sinu arvuti ja seadete kohta, seda lihtsamalt järgitavad juhised saame me sulle saata. Lisaks oma probleemi täpsele kirjeldamisele tasub abivormiga kaasa panna ka arvuti diagnostikafailid. Nende salvestamine on lihtne ning sul ei tasu muretseda, need ei sisalda sinu isikuandmeid: ainult infot sinu poolt kasutatava tarkvara ning seadmete versioonide kohta.
-
Vaata Peida Diagnostika salvestamiseks oma arvutisse tee nii:
-
Ava DigiDoc4 klient ja vali sealt „Seaded“.
Leiad Seadete hammasrattaga ikooni DigiDoc4 paremast ülemisest nurgast. -
Vali avanevast aknast „Diagnostika“.
See käivitab infokogumise protsessi, mille tulemusena ilmub su ekraanile umbes selline raport:
-
Salvesta diagnostikaraport.
Saad seda teha kahel lihtsal moel – kopeerides raporti sisu käsitsi või klõpsates diagnostikaakna alaservas oleval lingil „Salvesta diagnostika“. Vali diagnostikafailile oma arvutis hästileitav asukoht! Diagnostikaraport salvestatakse .txt formaadis. -
Lisa oma probleemikirjeldusele diagnostikafail.
Kui võtad ühendust ID-klienditoega, lisa oma murekirjale või veebivormi kaudu kindlasti ka diagnostikafail!
Millist infot DigiDoc4 diagnostika sisaldab?
DigiDoc4 diagnostika kogub informatsiooni operatsioonisüsteemi, baastarkvara versioonide ja kaardilugeja draiverite kohta ja kontrollib ID-kaardiga seotud funktsioone: kaardi tuvastamine, kaardilugeja tuvastamine jms.
-
Ava DigiDoc4 klient ja vali sealt „Seaded“.
-
Vaata Peida Selleks, et saaksime sind kiiresti ja täpsete juhistega abistada, on meil vaja lisainfot sinu arvuti ja seadete kohta. Võta meiega ühendust läbi id.ee veebis asuva abivormi: see aitab sul tekkinud probleemi täpsustada ning võimaldab kõik vajalikud failid probleemikirjeldusega kaasa panna.
Vajalike failide leidmine sinu (Windows) arvutist on lihtne:
- Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ning vajuta Enter või vajuta klaviatuuril Windows klahvi (WinKey) + R.
- Avanenud aknasse kirjuta %temp% ning vajuta Enter.
- Akna paremasse serva kirjuta eID ning leia kõik "eID_software" nimelised logifailid selle päeva seisuga, kui tarkvara paigaldus ebaõnnestus ning salvesta need nt. töölauale.
Saada eelnevalt töölauale salvestatud logifailid ID-abiliinile aadressil www.id.ee (Küsi Abi vorm all paremas nurgas) ning oota edasisi juhtnööre.