DigiDoc4 klient viga: Palun kontrollige oma arvuti kellaaega

Ekraanipildilt nähtavat viga võib kohata DigiDoc4 kliendis allkirjastamisel.

Vea detailid:

Viga esineb DigiDoc4 kliendis siis, kui allkirjastamiseks kasutatava arvuti kellaaeg erineb kehtivuskinnituse ajast.

Vea parandamiseks palun kontrollige, et teie arvuti süsteemikell on seadistatud õigele kuupäevale, kellaajale ja ajavööndile.

Windowsis kellaaja, kuupäeva ning regiooni muutmiseks: vajutage all vasakus servas start menüüle (Windows logo) ja kirjutage "Juhtpaneel" (Control panel) ning avage. Uue akna tekkimisel minge "Kuupäev ja kellaaeg" (Date and time).

MacOS kellaaja, kuupäeva ning regiooni muutmiseks: avage "Spotlight Search" ning kirjutage otsingusse "System Settings". Avaneb uus aken ekraanile, kust valida "General". General valikus on "Language & Region" ja "Date & Time".

Ubuntu kellaaja, kuupäeva ning regiooni muutmiseks: vajutage all vasakus servas olevale "Näita rakendusi" (Show applications) ikoonile ja otsinguribas sisestage ning minge "Kuupäev ja kellaaeg" (Date & time).  Enne muudatusi veenduge, et Automaatseadistus on maha võetud.

Kui tõrge püsib, kontrollige palun järgmist:

  • Kui teie seadmel on aktiivne VPN-ühendus, katkestage see ära ja järgige uuesti ülaltoodud samme.
  • Taaskäivitage seade ja kontrollige, kas kogu haldus- ja viirusetõrjetarkvara, kui see on olemas, on välja lülitatud.
  • Probleemi püsimisel võtke ühendust ID-toega aadressil [email protected] või andke teada veebivormi kaudu.