DigiDoc4 kliendi veateade: Lugejas ei ole kaarti

Veateate "Lugejas ei ole kaarti " saad DigiDoc4 kliendis sel juhul, kui:
 
a) Kaardilugejas ei ole ühtegi kaarti, 
b) Kaart ei ole korrektselt kaardilugejas
c) Kaardilugejas on vigane kaart.
d) Kaardilugeja ei suuda mingil põhjusel kaarti lugeda
 
1. Kui kaarti ei olnud lugejas siis sisestage kaart lugejasse ning antud teade kaob.
 
2. Kui kaart on lugejas aga ikka kuvatakse teadet, siis kontrollige kas kaart on korrektselt lugejas. Enne 2011 välja antud kaartidel peaks olema kaardi kiip lugejas peidus ning pilt vaatega üles. 2011 välja antud kaartidel aga kiip lugejas peidus ning pilt vaatega allapoole. 
 
3. Kui kaart on korrektselt lugejas aga ikka kuvatakse teadet, siis kontrollige ID-kaardi korrasolekut kas teise kaardilugejaga või mõnes teises eelnevalt seadistatud arvutis teise kaardilugejaga. 
Kui teie ID-kaart annab ka teise kaardilugejaga DigiDoc4 kliendis veateadet, siis tuleks pöörduda probleemse kaardiga lähima Politsei- ja Piirivalveameti teenindusse.
 
4. Kui teie ID-kaart mõnes teises arvutis või teise kaardilugejaga töötab, siis on arvatavasti viga kaardilugejas ning see tuleks välja vahetada.
 
 

 


KÜSI ABI

Kui sa ei leidnud oma küsimusele vastust, kirjuta meie meeskonnale.



  • Vaata juhendit
  • Hinda oma arvutikasutusoskust, et saaksime anda paremaid juhiseid

         

  • Kontroll ebaõnnestus

Kuidas saame artiklit parandada, et sellest rohkem abi oleks?
Saada Sulge