ID-kaart kui kliendikaart

Tänases maailmas kipub erinevaid kliendikaarte ja lojaalsusprogramme nii palju olema, et vahel tekib lausa raskuseid kõigi mahutamisega rahakotti. ID-kaardi kasutamine kliendikaardina on sellele mugav alternatiiv.  

Kliendile üks kaart mitme plastkaardi asemele 

Enamikel inimestel on ID-kaart pea alati kaasas. Samuti kannaks ID-kaarti hea meelega rahakoti vahel needki, kes seda muidu elektrooniliselt ehk ei kasuta – kui ühe ID-kaardi abil saaks peotäie muid kaarte vähemaks.  

Vähe sellest, et ID-kaart on üldiselt nagunii käepärast: ka uue lojaalsusprogrammiga liitumine on ID-kaardi abil palju kiirem ja mugavam, sest ära jäävad käsitsi täidetavad ankeedid.  

Tulus lahendus ettevõtjale 

ID-kaardi kasutamisel jääb ära üksjagu tegemist, mis tavapäraselt klienditeenindajal magnetkaartidega kaasneb, eeskätt ülemäärane ootamine õige kaardi leidmise taga.  

Ära jäävad ka tavapäraste kliendikaartide tootmisega seotud kulutused – nende disainimisest kuni tarneni; kaardipõhise spetsiifilise tarkvara uuendamis- ja seadistamisvajadused jne.  

Lihtsustub ka lojaalsusprogrammiga liitumise protsess. Vajalikud andmed on üldjuhul ID-kaardil olemas ja andmete jõudmise firma kliendibaasi saab 100% ulatuses automatiseerida. Isegi, kui kaupluses, teeninduspunktis, infoletis vms soovitakse koguda täiendavat turundusinfot, kulub teenindajal selleks palju vähem aega –isikuandmete kogumise ja nende kontrollimisvajadus jääb ju ära.

Kui ettevõte pakub e-poe või iseteenindusfunktsionaalsust veebis, saab ID-kaardi toe siduda nendegi lahendustega: nii muutub kliendi arvamuse, tarbimismustrite, tagasiside jms kogumine kõigi osapoolte jaoks veelgi lihtsamaks. Veebi võib viia ka kogu täiendava lojaalsusprogrammiga liitumist puudutava ankeedi ja klient ega teenindaja ei pea teeninduspunkti järjekorras sellega tegelema!