Windows: ID-tarkvara paigaldus lõppes tõrkega

Kas olid paigaldamas ID-tarkvara ning sulle kuvati mõnda sellist või sarnast veateadet?

  • Veateaded “Fatal/Unspecified error” 

    Vaata Peida
    • Veateade "Fatal error" (koodiga 0x80070643)
    • Veateade "Unspecified error" (koodiga 0x80072f19)

    Nende vigade põhjuseks on ilmselt operatsioonisüsteemi võimetus asendada Windows registris olevaid varasemalt paigaldatud ID-tarkvara komponentide kirjeid.

    Olukorra lahendamiseks:

    Windows operatsioonisüsteemi uuendamine

    Windows 10 või 11 värskendamiseks järgige juhendit.

    Windowsi vanematelt versioonidelt Windows 10 või 11 versioonile üleminekuks vaadake juhiseid tarkvaratootja veebilehelt:

    ID tarkvara eemaldamine läbi "remove_openeid.bat" skripti

    Soovitame "remove_openeid.bat" skript läbi teha 2 korda, kuna mõned ID-tarkvara komponendid võivad olla kasutusel. Käivita remove_openeid.bat ja kui tumedal taustal aken sulgub (cmd.exe) tee arvuti taaskäivitus ning käivita uuesti remove_openeid.bat skript.

    1. Laadi SIIT (uuendatud 06.09.2023) alla ZIP arhiiv ja paki selle sisu lahti, näiteks oma töölauale.
    2. Tee hiire paremklikk failil remove_openeid.bat ja vali Käivita administraatorina. (Registrikanded kustutatakse ainult nende kontode puhul, millel on administraatori õigused)
    1. Sulle kuvatakse tumedal taustal akent (cmd.exe) – ära tee midagi ja oota, kuni see ise sulgub.
    • NB! Juhul, kui Windows 10 / 11 kuvab teate: "Windows kaitses teie arvutit" vajuta tekstile "Lisateave" ning jätkamiseks nupule "Käivita siiski".
    • NB! Juhul, kui Windows 10 / 11 kuvab teate: "Kas soovite lubada sellel rakendusel oma seadmes muudatusi teha?", vajutage "Jah".
    1. Proovi ID-tarkvara veelkord alla laadida ja uuesti paigaldada.

    Enamasti sellega probleem kaob. Kui aga mitte, võta ühendust meie ID-abiga.

    Vea kordumisel edastage meile logifailid

    1. Ava Start menüü, kuhu kirjuta Run ja vajuta Enter või vajuta klaviatuuril Windowsi klahvi (WinKey) + R.
    2. Avanenud aknasse kirjuta %temp% ning vajuta Enter.
    1. Akna paremasse serva kirjuta eID ning leia kõik "eID_software" nimelised logifailid selle päeva seisuga, kui tarkvara paigaldus ebaõnnestus ning salvesta need nt. töölauale.
    1. Saada eelnevalt töölauale salvestatud logifailid ID-abiliinile aadressil www.id.ee ("Kirjuta ID-abile" vorm all paremas nurgas) ning oota edasisi juhtnööre.
    Peida
  • Veateade “No QT platform plugin could be initialized”

    Vaata Peida

    Tõenäoliselt on selle vea põhjuseks vananenud - või toetamata operatsioonisüsteem. Harvadel juhtudel võib probleemi põhjus olla tehnilisem (näiteks, üks valesti installitud Windowsi värskendustest, süsteemifailide rikkumine jne).

    Olemasoleva operatsioonisüsteemi versiooni kontrollimine

    Soovitame kontrollida, milline Windows operatsioonisüsteemi versioon on arvutisse paigaldatud. Abistav artikkel.

    ID tarkvara töötab ainult toetatud operatsioonisüsteemidega. ID-tarkvara versioonide info (release notes).

    Windows operatsioonisüsteemi uuendamine

    Windows 10 või 11 värskendamiseks järgige juhendit.

    Windowsi vanematelt versioonidelt Windows 10 või 11 versioonile üleminekuks vaadake juhiseid tarkvaratootja veebilehelt:/

    Kasutage puuduvate või rikutud süsteemifailide parandamiseks tööriista "Süsteemifailide kontrollija"

    Süsteemifailide kontrollija (System File Checker) on Windowsi utiliit, mis kontrollib teie arvutis olevate failidega seotud probleeme. Selle käivitamiseks:

    • Tippige tegumiriba otsinguväljale käsuviip ja paremklõpsake või vajutage pikalt tulemite loendist valikut Käsuviip (töölauarakendus ). Valige Käivita administraatorina ja seejärel valige Jah.
    • Tippige DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (pange tähele tühikut iga „/” ees) ja seejärel vajutage sisestusklahvi Enter. (Märkus. Selle toimingu alustamiseks ja lõpuleviimiseks võib kuluda mõni minut.).
    • Kui kuvatakse teade "Toiming on edukalt lõpule viidud", tippige sfc /scannow ("sfc" ja "/") vahel on tühik ja vajutage sisestusklahvi (Enter).
    • Kui kuvatakse teade "Kontrollimine 100% valmis", tippige exit ja vajutage sisestusklahvi (Enter).

    Seda juhendit saab vaadata ka tarkvaratootja ametlikul veebilehel.

    ID tarkvara taaspaigaldamine

    Kui pärast kõiki tehtud samme ja arvuti taaskäivitamist probleem siiski püsib, eemaldage ID tarkvara selle juhendi järgi ja paigaldage seejärel uuesti.

    Peida