Võta meiega ühendust

  • Olukorra tuvastus
  • Pöördumise kirjutamine
Selleks, et saaksime sind paremini aidata, vasta esmalt mõnele küsimusele

Millist isikutuvastusvahendit kasutad?

Need artiklid kirjeldavad lahendusi, mis võivad sind aidata

Pöördumine ID kasutajatoe poole

Tehnilised andmed

Kontrolli üle, kas automaatselt täidetud andmed on korrektsed
    • Diagnostika salvestamiseks oma arvutisse tee nii:

      1. Ava DigiDoc4 rakendus ja vali sealt „Seaded“.
        Leiad Seadete hammasrattaga ikooni DigiDoc4 paremast ülemisest nurgast.
      2. Vali avanevast aknast „Diagnostika“.
        See käivitab infokogumise protsessi, mille tulemusena ilmub su ekraanile umbes selline raport:
      1. Salvesta diagnostikaraport.
        Saad seda teha kahel lihtsal moel – kopeerides raporti sisu käsitsi või klõpsates diagnostikaakna alaservas oleval lingil „Salvesta diagnostika“. Vali diagnostikafailile oma arvutis hästileitav asukoht! Diagnostikaraport salvestatakse .txt formaadis.
      2. Lisa oma probleemikirjeldusele diagnostikafail.
        Kui võtad ühendust ID-klienditoega, lisa oma murekirjale või veebivormi kaudu kindlasti ka diagnostikafail!

      Millist infot DigiDoc4 diagnostika sisaldab?

      DigiDoc4 diagnostika kogub informatsiooni operatsioonisüsteemi, baastarkvara versioonide ja kaardilugeja draiverite kohta ja kontrollib ID-kaardiga seotud funktsioone: kaardi tuvastamine, kaardilugeja tuvastamine jms.

    Kui hea on sinu arvutioskus?

    Võtame sinuga ühendust esimesel võimalusel: meie klienditeenindus töötab tööpäeviti kell 08.30 – 17.00

    Täname! Sinu küsimus on edukalt edastatud